Українська мова

10 січня
Тема: Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами (с. 90 - 91)
с.90, вивчити правило;
с. 90 - 91, виконати вправи письмово: 2, 3, 4, 6, 9;
вправи 1, 5, 8 - усно.

09 січня
Тема: Змінюю іменники за числами (с. 88 - 89).
с.88, вивчити правило;
с. 88 - 89, виконати вправи письмово: 3, 5, 7;
вправи 1, 2, 4, 6 - усно.

08 січня
Тема: Визначаю рід іменників (с.85 - 87).
с.86, вивчити правило;
с.85 - 87, ви конати письмово вправи 2, 5, 6, 8;
вправи 1, 3, 4, 7 - усно.


29 листопада
Тема: Визначаю будову слова (с. 67 - 68).
с. 67, ознайомитися із порядком розбору слів за будовою;
с. 68, вправи 1, 2, 3, 4, 6, 8 (письмово).

28 листопада
Тема: Утворюю слова за допомогою суфіксів (с. 65 - 67).
с. 63, повторити правило; с.65 - 67, виконати вправи 1, 2, 3, 4, 9.

27 листопада
Тема: Визначаю суфікс у словах (с. 63 - 65).
с. 63, вивчити правило; с. 63 - 65, виконати письмово вправи 2, 6, 10.

09 травня
Тема: Підготовка до написання діагностувальної роботи з теми "Текст".
с. 125, 127, 129, 131, 137( повторити правила);
с. 136, вправа 8 (усно); вправу 9 виконати письмово.

08 травня
Тема: Підготовка до написання діагностувальної роботи з теми "Текст".
с. 125, 127, 129, 131, 137( повторити правила);
с. 138, вправа 6 (усно); вправи 7 і 8 (виконати письмово).

27 квітня
Тема: Діагностувальна робота. Усний твір.

26 квітня
Тема: Розрізняю текст - розповідь і текст - опис 
(с. 131 - 132).
с.131, вивчити правило; с. 132, вправа 9.

25 квітня
Тема: Досліджую будову тексту 
(с. 129 - 130).
с.129, вивчити правило; с. 130, вправа 10.

24 квітня
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення №13. Малюю весну. Зошит з розвитку мовлення " Малюю словом" (с.40 - 42 виконати всі завдання ).

20 квітня
Тема: Добираю заголовок тексту
(с. 127 - 128).
с.127, вивчити правило; с. 128, вправа 10.

19 квітня
Тема: 
Аналіз діагностувальної роботи. 
Розпізнаю текст (с. 125 - 126).
с.125, вивчити правило; с. 126, вправа 10.

18 квітня
Тема: 
Діагностувальна робота. Списування.

17 квітня
Тема: 
Аналіз діагностувальної роботи. 

13 квітня
Тема: 
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями "Речення".

12 квітня
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Досліджую речення".
с. 112 - 120, повторити правила; підготуватися до написання діагностувальної роботи.

11 квітня
Тема: Складаю речення 
(с. 123 - 124 підручника).
 с.124, вправа 11.

10 квітня
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення №12. Розповідаю кадрами фільму (с. 37 - 39 зошита).Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом (с.37 - 39, виконати всі завдання ).

04 квітня
Тема: Поширюю речення за питаннями 
(с. 122 - 123 підручника).
 с.123, вправа 10.

03 квітня
Тема: Визначаю головні слова в реченні 
(с. 120 - 121 підручника).
с. 120, вивчити правило; с.121, вправа 11.

30 березня
Тема: Розрізняю окличні і неокличні речення 
(с. 118 - 119 підручника).
с. 119, вивчити правило; с.119, вправа 7.

29 березня
Тема: 
Досліджую спонукальні речення (с. 117 - 118 підручника).
с. 117, вивчити правило; с.118, вправа 8.

28 березня
Тема: 
Досліджую питальні речення (с. 115 - 116 підручника).
с. 116, вивчити правило; с.116, вправа 8.

27 березня
Тема: Досліджую розповідні речення 
(с. 114 - 115 підручника).
с. 114, вивчити правило; с.115, вправа 10.

23 березня
Тема: Розпізнаю речення 
(с. 112 - 113 підручника).
с. 112 - 113, вивчити правило; с.113, вправа 10.

22 березня
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення №11. Малюю домашніх улюбленців (с. 34 - 36 зошита).Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом (с.34 - 36, виконати всі завдання ).

21 березня
Тема: 
Аналіз діагностувальної роботи. 

20 березня
Тема: Діагностувальна робота. Усний переказ.

16 березня
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Досліджую службові слова"
с.111, вправа 10;
повторити правила на с. 106, 107, 110.

15 березня
Тема: Розрізняю частини мови за запитаннями 
(с. 110 - 111 підручника).
с. 110, вивчити правило; с.111, вправа 12.

14 березня
Тема: Використовую службові слова 
(с. 108 - 109 підручника).
с.109, вправа 12 і 13 (усно), вправа 14 (виконати письмово).

13 березня
Тема: Пиши службові слова окремо від інших 
(с. 106 - 107 підручника).
с. 107, вивчити правило; с.107, вправа 8.

09 березня
Тема: Розпізнаємо службові слова (с. 105 - 106 підручника).
с. 105, вивчити правило; с.106, вправа 8.

08 березня
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення №10. Розповідаю про допомогу птахам (с. 31 - 33 зошита).
Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом (с.31 - 33, виконати всі завдання ).

07 березня
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Досліджуємо числівники"

06 березня
Тема: Діагностувальна робота. Діалог (усний).

02 березня
Тема: Поєдную числівники з іменниками 
(с. 103 - 104 підручника).
с. 104, вивчити правило; с. 104, вправа 7.


01 березня
Тема: Утворюємо числівники 
(с. 102 - 103 підручника).
с. 103, вправа 11(усно), вправа 12 (письмово).

28 лютого
Тема: Добираю числівники 
 (с. 100 - 101 підручника).
с. 100, вивчити правило; с. 101, вправа 11.

27 лютого
Тема: Розпізнаю слова - назви чисел (с. 98 - 99 підручника).
с. 98, вивчити правило; с. 99, вправи 7 і 9.

23 лютого
Тема: Розвиток зв`язного мовлення 9. Малюю зимові розваги.(с. 28 - 30 зошита).
Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом (с.28 - 30, виконати всі завдання ).

22 лютого
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з розділу "Досліджую дієслова"
с. 25 - 27 (зошит "Мої досягнення", тематичні діагностувальні роботи з української мови).

21 лютого
Тема: 
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями "Дієслово".
с. 28 - 30 (зошит "Мої досягнення", тематичні діагностувальні роботи з української мови).

20 лютого
Тема: Розрізняю пряме і переносне значення дієслів 
(с. 96 - 97 підручника)
с. 97, вправа 10.



16 лютого
Тема: Спостерігаю за багатозначними дієсловами 
(с. 95 - 96 підручника)
с. 96, вправа 9.


15 лютого
Тема: 
Розпізнаю протилежні за значенням дієслова (с. 93 - 94 підручника)
с.94, вправа 9.


14 лютого
Тема: Розпізнаю близькі за значенням дієслова (с. 92 - 93 підручника).
с.93, вправа 8.

13 лютого
Тема: Змінюю дієслова за числами 
(с. 90 - 91 підручника).
с.91, вправа 6 - 7 (виконати як вправу 6).

9 лютого
Тема: 
 Використовую дієслова у мовленні 
(с. 89- 90 підручника).
с.90, вправа 9.

8 лютого
Тема: 
 Розвиток зв`язного мовлення 8. Малюю новорічну ялинку (с. 25 - 27 зошита).
Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом. (с.25 - 27, виконати всі завдання ).

7 лютого
Тема: Добираю дієслова 
(с. 87- 88 підручника). 
с.88 (вивчити правило), с.88, вправа 10.

6 лютого
Тема: Розпізнаю слова - назви дій. Доповнення речень (с. 85- 86 підручника).
с.86 (вивчити правило), с.86, вправа 8( усно), вправа 9( письмово).

22 грудня
Тема: Розпізнаю близькі за значенням прикметники 
(с. 80- 81 підручника).
с. 81, вправа 7.

21 грудня
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення 7. Пишу листа Святому Миколаю (с.22 - 24 зошита).
Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом. (с.22 - 24, виконати всі завдання ).

20 грудня
Тема: Змінюю прикметники за числами 
(с. 79- 80 підручника).
с.79 (правило), с.80, вправа 8.

19 грудня
Тема: Поєдную прикметники з іменниками 
(с. 77- 78 підручника).
с.78 (правило), вправи 10 - 11.

08 грудня
Тема: Узагальнення  і систематизація знань із розділу "Досліджую іменники"
( 70 - 71 підручника).
с. 71, вправа 7.

07 грудня
Тема: Аналіз д
іагностувальної роботи.

06 грудня
Тема: Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення з теми "Іменник".

05 грудня
Тема: Розпізнаємо іменники, які називають один предмет і багато 
(с. 69- 70 підручника).
с. 70, вправа 11.

03 грудня
Тема: 
Пишемо з великої букви назви гір, річок, озер і морів 
(с. 67- 68 підручника).
с. 68, знати правило; с. 67 - 68, вправи 1, 3, 6 (усно); вправи 2, 4, 7, 11 (письмово).

01 грудня
Тема: 
Пишемо з великої букви назви міст і сіл (с. 65 - 66 підручника).
с. 66, знати правило; с. 65, вправа 8.

30 листопада
Тема: Пишемо з великої букви клички тварин 
(с. 64 - 65 підручника).
с. 64, знати правило; с. 65, вправа 7.

29 листопада
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення 5. Розповідаємо про улюблене заняття. Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом. (с.16 - 18, виконати завдання 1 - 10 ).

28 листопада
Тема: Дізнаємося про походження імен і прізвищ (с. 62 - 63 підручника).
Виконати вправи 1 - 12 на с. 62 - 63 підручника.

23 листопада
Тема: Пишемо з великої букви імена, по батькові, прізвища (с. 60 - 61 підручника).
с. 60, знати правило; виконати всі вправи на с. 60 - 61 підручника.

22 листопада
Тема: Добираємо іменники (с. 58 - 59 підручника).
Виконати вправи 1 - 12 на с. 58 - 59 підручника.

21 листопада
Тема: Розпізнаємо іменники (с. 56 - 57 підручника).
с. 56, знати  правило; виконати всі вправи на с. 56 - 57 підручника.

17 листопада
Тема: Ставимо питання до назв предметів (с. 54 - 55 підручника).
с. 54, вивчити правило; с. 55, вправа 11.

16 листопада
Тема: Підсумковий урок з теми "Значення слова".
с.26, вправа 4; с. 27, вправа 5.

15 листопада
Тема: Застосування набутих знань. умінь та навичок в процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань (с.10 - 12 зошита "Мої досягнення").

14 листопада
Тема: Аналіз д
іагностувальної роботи. 

10 листопада
Тема: 
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями "Значення слова".

09 листопада
Тема: Аналіз діагностувальної роботи.

08 листопада
Тема: Діагностувальна робота. Диктант.

07 листопада
Тема: Добираємо слова на певну тему (с.52 - 53 підручника).
Виконати письмово вправи - 3, 5, 6, 8.
Виконати усно вправи - 1, 2, 4, 7.

03 листопада
Тема: Об`єднуємо слова в групи за певною ознакою (с. 51 - 52 підручника).
Виконати письмово вправи - 1, 3, 5, 6, 9, 10.
Виконати усно вправи - 2, 4, 7, 8.

02 листопада
Тема: Уживаємо ввічливі слова (с. 49 - 50 підручника).
Виконати письмово вправи - 3, 4. 7,8, 10.
Виконати усно вправи - 1, 2, 5, 6, 9.

01 листопада
Тема: Добираю слова, які прикрашають мовлення (с. 47 - 48 підручника).
Виконати письмово вправи - 2, 6, 8.
Виконати усно вправи - 1, 3, 4, 7.

31 жовтня
Тема: Розвиток зв`язного мовлення 4. Розповідаю про осінні турботи тварин. Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом. (с.13 - 15, виконати завдання 1 - 10 ).

27 жовтня
Тема: Добираю близькі за значенням слова (с. 46 - 47  підручника).
Виконати письмово вправи - 2, 4, 6, 7, 8 .
Виконати усно вправи - 1, 3, 5.

26 жовтня
Тема: Добираю протилежні за значенням слова (с. 44 - 45 підручника).
Виконати письмово вправи - 2, 3, 5, 6, 7.
Виконати усно вправи -1, 4 .


25 жовтня
Тема: Розрізняємо значення слів (с. 43 - 44 підручника).
Виконати письмово вправи - 3, 6, 8. 9.
Виконати усно вправи - 1, 2, 4, 5, 7.

24 жовтня
Тема: Розпізнаємо пряме і переносне значення слів (с. 41 - 42 підручника).
Виконати письмово вправи -1, 3. 4, 8. 9,10,12.
Виконати усно вправи - 2, 5, 6, 7.

20 жовтня
Тема: Узагальнення і систематизація знань із розділу "Досліджую звуки і букви"(с. 39 - 40 підручника).
с.39 - 40, вправи 3, 6. 9(виконати письмово); вправи 1, 2, 4, 5, 7, 8(виконати усно).

19 жовтня
Тема: Аналіз діагностувальної роботи.
Вправа 1
Запиши слова і постав у них наголос.
Помилки, завдання, ім`я.

Вправа 2
Поділи подані слова на склади для переносу.
Хом`як, пальто, ягоди, подія, ходжу, чайник.

Вправа 3
Побудуй звукові схеми слів: м`яч, дзеркало.



18 жовтня
Тема: Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. "Звуки і букви. Склад. Наголос".

17 жовтня
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення 3. Малюю осіннє листя. Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом. (с.10 - 12, виконати завдання 1 - 10 ).

13 жовтня
Тема: 
Шукаємо слова у словнику за алфавітом (с. 37 - 38 підручника).
с.38, вправи 5, 6. 7, 8, 9- виконати письмово; всі інші - усно.

12 жовтня
Тема: Розташовуємо слова за алфавітом (с. 36 - 37 підручника).
 с 37 - 38, вправи 5, 8, 9, 11
 - виконати письмово; всі інші - усно.

11 жовтня
Тема: Правильно переношу слова (с. 34 - 35 підручника).
с. 34, опрацювати правила; с. 34 -  35, вправи 2. 3, 7, 10 - виконати письмово; всі інші - усно.

10 жовтня
Тема: Поділяємо слова на склади для переносу (с. 32 - 33 підручника).
с. 32 - 33, опрацювати правила; с 33, вправа 11.

6 жовтня
Тема:Конструюємо слова зі складів (с. 30 - 31 підручника).
с. 31 (правило); вправа 11.

5 жовтня
Тема: Досліджуємо слова з ненаголошеними звуками (с. 28 - 29 підручника).
с. 28 (правило); с. 29, вправа 8.

4 жовтня

Тема: Правильно наголошуємо слова (с. 26 - 27 підручника).
с. 27, вправа 9 ( письмово), вправа 10 (усно).

3 жовтня
Тема: 
Розвиток зв`язного мовлення 2. Малюю осінній сад. Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом. (с.9, виконати завдання 6, 7, 8 ).

29 вересня
Тема: Спостерігаємо за наголосом у словах. Роль наголосу у словах (с. 24 - 25 підручника).
с. 24 підручника, опрацювати правило; с. 25, вправа 7.

28 вересня
Тема: Правильно вимовляємо дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів (с. 23 - 24 підручника).
с. 23 підручника, опрацювати правило; с. 24, вправа 7.

27 вересня

Тема: Правильно пишемо слова з апострофом (с. 21 - 22 підручника).
с. 22, опрацювати правило про вживання апострофа; с.20, вправа 10.

26 вересня
Тема: Застосування набутих знань, умінь та навичок в процесі виконання завдань (с. 19 - 20 підручника).
с.19 - 20, повторити правила; с. 20, вправа 10. 

22 вересня
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Списування.
с. 15 підручника, вправа 5 (виконати за завданнями підручника).


21 вересня

Тема: Досліджуємо, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки (с. 19 - 20 підручника).
с. 19 - 20, опрацювати правила; с. 20, вправа 9 (написати текст за поданими запитаннями).

20 вересня
Тема: Розвиток зв`язного мовлення 1. Згадую про літо. Зошит з розвитку мовлення. Малюю словом. (с. 4 - 6, виконати завдання 1 - 8 ).


19 вересня
Тема: Спостерігаємо за словами з буквами г, щ (с.17 - 18, підручника).
с. 18. вправа 11
(виконати за завданнями підручника).

15 вересня ( для тих учнів, які були відсутні цього дня на заннятях)
Тема: Діагностування навченості. 
Діагностувальна робота. Списування. 
с. 10 підручника , вправа 1.
Примітка: запис у зошиті:
                                             15 вересня
                                            Списування
і починати списувати текст рукописними буквами. Слово вправа не писать!!!
 

14 вересня
Тема: Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками( 
с. 14 - 15 підручника).
с.15 підручника, опрацювати правило; с. 15, вправа 9(виконати за завданнями підручника).

13 вересня
Тема: Правильно записуємо слова з ьо і йо.
с. 13 підручника, опрацювати правила; с.13, вправа 3(виконати за завданнями підручника).

12 вересня
Тема: Спостерігаємо за м`якими приголосними звуками.
с. 11 - 12 підручника, опрацювати правила; с.12, вправа 10(виконати за завданнями підручника).

8 вересня
Тема: Розрізняємо голосні і приголосні звуки (с. 10 - 11).
с.11, вправа 9 (доповнити речення словами з довідки й записати).
Примітка: В зошиті відступити від класної роботи 2 рядочки вниз і записати посередині:

                                                8 вересня
                                          Домашня робота
                                                Вправа 9
і починати виконувати письмово вправу за завданням підручника.

7 вересня
Тема: Розпізнаємо голосні звуки.
с.9 підручника, опрацювати правило; с.9, вправа 11(відновити слова і записати утворені сполучення слів).
Примітка: В зошиті відступити від класної роботи 2 рядочки вниз і записати посередині:

                                                7 вересня
                                          Домашня робота
                                                Вправа 11
і починати виконувати письмово вправу за завданням підручника.

6 вересня
Тема: Розрізняємо мовні звуки і букви.
с. 6 - 7 підручника, опрацювати правила; с.7, вправа 12(записати відповідь на запитання).
В зошиті відступити від класної роботи 2 рядочки вниз і записати посередині:

                                                6 вересня
                                          Домашня робота
                                                Вправа 12
і починати виконувати письмово вправу за завданням підручника.

 5 вересня
Тема: Нумо знайомитись.
с.5, опрацювати правило; с.5, вправа 13(скласти і записати речення).
В зошиті відступити від класної роботи 2 рядочки вниз і записати посередині:

                                                5 вересня
                                          Домашня робота
                                                Вправа 13
і починати виконувати письмово вправу за завданнями підручника.